شغلی خوشمزه و مضر که در آن میخورید و حقوق میگیرید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

تا به حال به این فکر کرده اید که از خوردن , کسب درآمد کنید ؟ باورتان بشود یا نه اما  هستند افرادی که در دنیا با یکجا نشستن و خوردن غذا و تست کردن آنها درآمد کسب میکنند .
در این شغل افراد در یک کارخانه بستی سازی استخدام میشوند و گاها به صورت تمام وقت در آنجا مشغول میشوند و کار آنها مزه کردن بستی های تولید شده در کارخانه است .
آنها بستنی ها را از نظر مزه و کیفیت و ظاهر و حسی که  به آنها میدهد مقایسه میکنند و البته اینکار توسط چند نفر انجام میشود و در انتها با توجه نظراتی که هر یک از افراد مطرح کرده اند  آن کارخانه تصمیم به رد یا قبول , فرمول ها میکند ….
درواقع خط مقدم همه ی کارخانه های مواد غذایی این افراد هستند….
به نظر یکی از شیرین ترین و جالب ترین کارهای جهان است و بعضی منابع گزارش داده اند که درآمد سالیانه بعضی از این افراد به حدود 100 هزار دلار در سال میرسد .
اگر نگاهی به زندگی یکی از این افراد بندازیم بهتر میتوانیم این قضیه را درک کنیم .
آقای هریسون 70 ساله متولد آمریکا که تقریبا 30 سال است که مشغول اینکار است و به گفته ی خودش تا الان حدود 20 گالون بستنی خورده است .!!!!!
به گفته ی خود او ساعت کاری او از ساعت 7:30 صبح شروع میشده و تقریبا روزی 4 تا 5 ساعت را باید صرف تست کردن بستی های مختلف میکرده و تقریبا روزی 20 نوع طعم مختلف بستی را باید امتحان میکرده.
در دیدگاه اول کار عالی و کم زحمتی به نظر میرسد اما توجه کنید که شما باید هر روز چه اشتها داشته باشید چه نداشته باشید باید بستنی بخورید و فکرش را بکنید چه مقدار عظیمی از قند وارد بدن و خون شما میشود و این واقعا برای بدن میتواند آسیب زا باشد و باعث میشود که رژِیم غذایی شما نیز تغییر کند . زیرا دیگر اشتهایی برای غذا خوردن برای شما نمیماند و این خودش باعث فقر غذایی بدن میشود و همچنین خطر ابتلا یه دیابت را نیز افزایش میدهد و میتواند منجر به مرگ زودرس شود.
پس شیرین ترین شغل دنیا آنچنان نیز بی خطر نیست .
اگر به دنبال مقالات بیشتر در ضمینه های مربوط به شغل یا آگهی های استخدامی شغل دوم و دورکاری و کار نیمه وقت هستید میتوانید سایت مجموعه ی پرکاران را دنبال کنید .

دیدگاه بگذارید