شغل دوم خانگی برای علاقه مندان به آشپزی در منزل – قسمت دوم: رشته خانگی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در جامعه ی امروز اهمیت سلامت و استفاده از غذاهای سالم بسیار رشد داشته و تقریبا میتوان گفت که همه ی افراد به دنبال استفاده از مواد غذایی کامل و سالم هستند .
زیرا غذا فقط برای سیر کردن نیست و اگر به مواد غذایی تشکیل دهنده ی آن دقت نشود میتواند باعث فقر غذایی و ضعف افراد شود , پس غذا هدفی فراتر از سیری دارد و باید خیلی بیشتر به آن پرداخته شود .
فصل پاییز و زمستان فصل خوردن غذاها و آش های داغ خانگی است , آش هایی با خاصیت های فراوان و با قدمت , پس چه بهتر که از موادی برای این غذاها استفاده کنیم که کامل باشند و بتوانند فیبر ها و ویتامین های لازم بدن ما را فراهم کنند تا خواص درمانی آنها بیش از پیش شود .
این ها همه مقدمه ایی لازم برای مطلبی بود که میخواهیم برای شما شرح دهیم و اگر به دنبال ایده های بیشتری بودید , میتوانید در مقالات مجموعه پرکاران در کنار آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و …. به مطالعه مقالات مناسب خودتان نیز بپردازید .
اگر شما به دنبال درآمدزایی در منزل و شغل دوم و دورکاری هستید میتوانید  با تولید مواد غذایی سالم در منزل , مشغول شوید و از این راه درآمد مناسبی کسب کنید .

در سری دوم مجموعه مقالات ” شغل های دوم درآمدزا به طعم غذا ” میخواهیم پیشنهاد دیگری برای کار در منزل به شما بدهیم .

تهیه رشته خانگی :
آش رشته غذای پرطرفدار ایرانی که تقریبا در همه مراسمات ما , چه شادی ها و چه غم ها , جای خودش را دارد بخصوص در فصل سرد سال , که همین موضوع میتواند باعث ایجاد شدن فرصتی مناسب برای ما بشود .
ما میتوانیم با تولید رشته های خانگی , دورکاری و کار در منزل خود را
داشته باشیم .اما چرا یک فرد باید بجای خرید از رشته های صنعتی از رشته های سنتی ما خریداری کند ؟

تفاوت رشته های خانگی با صنعتی :
معمولا ( نه همیشه ) در رشته های صنعتی برای جلوگیری از خرد شدن , آن ها را با آرد معمولی تولید میکنند اما ما میتوانیم با استفاده از آرد کامل  و تولید بهداشتی  این محصولات در منزل خود , به دیگران این دلگرمی را بدهیم که آش آنها علاوه بر سالم بودن , کامل و مقوی نیز هست .

سود مالی ما :

تنها وسیله ایی که ما نیاز داریم یک دستگاه رشته ساز خانگی است که معمولا قیمت آن ( در زمان تحریر این مقاله ) حدودا 70 هزار تومان است , و بقیه وسایل تقریبا در هر خانه ایی یافت میشوند .
رشته هایمان را میتوانیم با قیمت 9 تا 15 هزار تومان به فروش برسانیم , البته این نکته را در نظر داشته باشید که باید بتوانید به مشتری یا خریدار خود توضیح دهید که این رشته ها از آرد کامل و غنی شده تهیه شده اند .
اگر شما مغازه دار باشید میتوانید این رشته ها را در منزل خود تهیه و در فروشگاهتان به فروش برسانید و اگر مغازه و فروشگاهی برای فروش ندارید , میتوانید این محصولات را به فروشگاه های دیگر بفروشید یا از طریق بستر شبکه های اجتماعی به تبلیغ و فروش آنها بپردازید تا بتوانید محصولات تولیدی خود را مستقیما به دست مصرف کننده ها برسانید .

البته وب سایت هایی نیز برای فروش محصولات خانگی وجود دارند که به یک جستجوی ساده میتوان آنها را یافت .

حتما نکات بهداشتی را رعایت کنید تا مشتری های شما همیشه به سمت شما برگردند و حتما از بسته بندی مناسبی که محصولتان را در مقابل حشرات محافظ کند استفاده کنید .

دیدگاه بگذارید