شغل دوم شهاب حسینی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

سید شهاب حسینی  در خانواده ایی  6 نفره به دنیا امده و یک برادر و دو خواهر دارد اما فرزند بزرگ خانواده است . او متولد 14/11/1352 در تهران است , اما اصالت خانوادگی او به تنکابن مازندران برمیگردد .

پس از پایان دوران دبیرستان در رشته انسانی وارد دانشگاه شد  و رشته ی روانشناسی را دنبال کرد اما بعد از یکسال از دانشگاه انصراف داد , به گفته ی خود او چون عمویش در کانادا زندگی میکرد و قصد داشت به کانادا مهاجرت کند به همین دلیل از ادامه تحصیل انصراف داد .

او در سال 1374 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد .

کار خود را با تئاتر های دانشجویی شروع کرد و بعدا از طریق نادر سلیمانی توانست به حرفه مجری گری و بعدا بازیگری وارد شود .

اولین تجربه ی بازیگری او با سریال پس از باران شروع شد اما فیلمی که خیلی به اون اعتبار بخشید و او را به جایزه جشواره ” کن ” رساند فیلم فروشنده بود .

اما آقای حسینی علاوه بر بازیگری شغل دوم دیگری نیز دارد, شهاب حسینی علاوه بر بازیگری , مشغول کافه داری هم هست .

اون به همراه برادرش یک کافه هنر تاسیس کرده , البته خود شهاب حسینی ادعا میکند که این کافه صرفا جهت هم صحبتی با طرفداران و علاقه مندان هنر است . همچنین اون یک کمپانی فیلم سازی در آمریکا تاسیس کرده و ظاهرا قصد دارد نسخه ایرانی این کمپانی را نیز در ایران افتتاح کند تا به جوانان با انگیزه و دارای استعداد ایرانی کمک کند که به هدف خود برسند و به گفته ی خود او کمکی به ساخت آثاری هماهنگ و در شان فرهنگ غنی ایرانی کرده باشد .

” اگر به دنبال آگهی های استخدام برای کار های نیمه وقت و شغل دوم هستید میتوانید سایت پرکاران را دنبال کنید و همچنین ایده های کسب درآمد جدید را پیدا کنید “

دیدگاه بگذارید