کسب درآمد از مراقبت پزشکی راه دور کودکان و سالمندان

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

یکی از نگرانی های والدین شاغل همیشه دور بودن چند ساعت در روز از فرزنداشان است ولی برای تمام این نگرانی هایِ والدین راه حلی وجود دارد یا اگر پدر یا مادری سالمند دارید و نگرانید زمانی که از او دور هستید یا وی در سفر است چگونه میتوان از حال این عزیزان یا وضعیت پزشکی آنها لحظه لحظه با خبر بود . کسانی هستند که به شما مشاوره میدهند و از قدم اول تا آخرین لحظات راه اندازی این سیستم ها به شما راهنمایی می دهند و شما را به هدفتان نزدیکتر میکنند . این شرکت ها با نصب یک دستبند پزشکی ( medical  ( یا یک ساعت پزشکی بر روی فرد مورد نظر ، در وهله ی اول با استفاده از جی پی اس بکار رفته در این دستبند ها یا ساعت ها موقعیت جغرافیای کودک یا سالمند شما را به صورت زنده در اختیار شما قرار می دهند .
البته این کار ( یعنی موقعیت یابی ) با تلفن همراه فرد یا از راه های دیگر قابل انجام است ولی تفاوت موقعیت یابی به روش قدیمی رایج با این روش جدید در این است که این دستبند یا ساعت علاوه بر موقعیت جغرافیای اطلاعات اولیه پزشکی ( از جمله ضربان قلب ، فشار خون ، میزان فعالیت روزانه یا کالری سوزانده شده و… ) را نیز با کمک سنسور های  حساسِ موجود در دستگاه ارزیابی و پس از آن برای شما مخابره میکند .
البته میتوان برای نظارت ها یا مراقبت های پزشکی حرفه ای تر ، تمام رفتار بیمار یا سالمند عزیز را از جمله خوابیدن ، میزان غذای مصرف شده ، یا برای استفاده برای کودکان انواع فعالیت های ورزشی ، تحت نظر گرفت .
چیز دیگری که این شرکت ارائه دهنده خدمات را متمایز میکند این است که یک app یا نرم افزار در سیستم عامل های رایج ( از جمله اندروید و ios ) داشته باشد و این app 2 حالت و نسخه داشته باشد یک نسخه آن بر روی دیوایس فردی که مورد نظارت پزشکی از راه قرار می گیرید نصب شود که شامل گزینه هایی یت که نسخه دیگر ندارد و از جمله این گزینه ها میتوان به  ” برچسب زنی فعالیت ها ” یا  behavior tagging اشاره کرد که کمیت خلی از فعالیت ها را میتوان با همان اظلاعات اولیه پزشکی محاسبه کرد مثلا خوابیدن افراد را هم به صور کمیت و هم به صورت کیفیت میتوان اندازه گیری کرد و از ضربان قلب فرد در خواب این اطلاعات به دست می آید و دستبند فرد مورد نظارت نمایش میدهد که آن فرد 8 ساعت خوابیده است و 1 ساعت و 36 دقیقه از آن خواب عمیق بوده است و 6 ساعت  24 دقیقه خواب سبک داشته است . یا گزینه ی ” یاد آور ” داشته باشد به طوری که متنی در ساعت مشخصی روی صفحه نمایش داده شود ( مثلا فرد مورد نظر در این ساعت داروی مشخصی باید مصرف کند )
و اما نسخه دیگر این برنامه که برروی گوشی والدین یا فرد مراقبت کننده از سالمندان نصب می شود . حتی میتوان همین نسخه را در شرکت داشته باشند تا نظارت مطمئن تری صورت گیرد مثلا نسحه این برنامه که برروی گوشی والدین نصب میگردد ( یا برروی گوشی پرستار سالمند و کودک ) میتواند گزینه هشدار داشته باشد که در صورت پایین آمدن ضربان یا فشار خون فرد یا کودک به طور ناگهانی تغییر چشم گیری کند ، برای والدین زنگ هشدار به صدا در بیاید ؛ یا اگر در این زمینه فرد مورد نظر سالمند است با رخ دادن چنین حادثه ها یا حوادث پزشکی / اورژانسی غیر مترقبه علاوه بر اینکه برای پرستار فرد یک پیغام هشدار دهنده میفرستد ، موقعیت مکانی فرد را برای نزدیک ترین بیمارستان یا آمبولانس ارسال میکند .
اگر میخواهید از درآمد این افراد مطلع بشید باید دقیق به شما بگویم که اینگونه افراد مهربان که وقت خود را برای مراقبت از سالمندان و کودکان صرف می کنند درآمد متفاوتی دارند و افرادی که زیر 1 سال تجربه دارند درآمدی بالغ بر7.78 دلار در ساعت به طور میانگین دارند و افرادی با تجربه بین 1 تا 4 سال در آمدی حدود 13.26 دلار در ساعت دارند.

 

نکته مهم : آیا میدانستید نسل جدید از پزشکان خارج از کشور با همین ” دستبند های پزشکی ” وضعیت حال بیماران خود را از راه دور زیرنظر میگیرند و در نتیجه داروهای دقیق تر و درست تری برای بیماران خود تجویز می کنند

دیدگاه بگذارید