شغل دوم خانگی برای علاقه مندان به آشپزی در منزل (قسمت اول : حلوا ارده)

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ما در مجموعه مقالات شغل دوم خانگی پرکاران سعی داریم که بهترین راه های درآمدزایی در منزل و شغل دوم را به شما ارئه دهیم ، اگر شما به دنبال شغل دوم و دورکاری هستید یکی از این پیشنهادات , میتواند تولید مواد غذایی در منزل باشد . ما سری مقالات ” شغل های دوم درآمدزا به طعم غذا ” را برای این منظور تهیه نموده ایم که شما میتوانید یک یا همه ی این موارد را انجام دهید و درآمدزایی کنید .
یکی از این مواد غذایی که خیلی در بین مردم بخصوص ورزشکاران و افراد پر تحرک طرفدار است  و شما میتوانید آن را به سادگی در منزل خود تهیه کنید و به کسب درآمد بپردازید .

حلوای ارده یا حلوا شکری :

تاریخچه ی این ماده ی غذایی پر انرژی به زمان شاه عباس برمیگردد ، که چنین ذکر شده که شاه عباس از شیخ بهایی خواست که ماده ایی با انرژی زیاد و ماندگاری بالا تهیه کند به طوری که به راحتی قابل حمل باشد و نیاز به پختن نداشته باشد ، ابداع این ماده ی غذایی به شیخ بهایی نسب داده میشود .

مواد مورد نیاز برای تهیه حلوا ارده :

1 . آرد گندم

2.ارده ( کنجد آسیاب شده )

3.شکر و یا شیره انگور

4.گردوی خرد شده

5.آب

6.محلول زعفران

7.گلاب

8.کره

9.پودر پسته

قصد ما در این مقاله آموزش طرز تهیه ی حلوا ارده نیست ، بلکه هدف ما دادن ایده ایی مناسب به شما و ذکر نکات مهم برای انجام این کار است برای فراگیری آموزش تهیه ی این ماده میتوانید در سایت های مختلف جست و جو کنید .

مزایا :

تهیه ی این ماده غذایی زیاد وقت گیر نیست و شما میتوانید تنها با دو ساعت وقت گذاشتن و کمترین تلاش آن را تهیه کنید . و سود مناسبی نیز میتوانید به دست بیاورید به طور تقریبی سود شما 50 درصد است یعنی با هر 100 هزار تومان سرمایه میتوانید 50 هزار تومان سود به دست بیاورید البته این حدود مربوط به قیمت هایی است که این مقاله در آن زمان تهیه شده ، حتما افزایش ویا کاهش قیمت مواد اولیه را در زمان تهیه پیگیری کنید .

برگ برنده ی شما :

خیلی از مردم از مواد صنعتی بخصوص مواد غذایی روز به روز فاصله میگیرند و رو به سمت محصولات خانگی میاورند زیرا این محصولات به نسبت مواد صنعتی در حجم کمتری تولید میشود پس مواد نگه دارنده نیز در آنها استفاده نمیشود و سلامتی بیشتری را فراهم میکنند البته نباید از ذکر این مطلب نیز چشم پوشی کرد که گاهی همین مواد غذایی خانگی مورد سو استفاده سودجویان قرار میگیرند و با سلامت مردم بازی میکنند .

کجا محصولم را به فروش برسانم ؟؟

قبل از شروع شما باید با قنادی ها و فروشگاه های نزدیک محدوده ی خود وارد مذاکره شوید و مقداری نمونه تهیه کنید  و برای آنها ببرید و بهترین قیمت خود را به آنها پیشنهاد بدهید ولی بهترین راه فروش این است که به آن شخص زمان فکر کردن بدهید پس از او همان لحظه جواب نخواهید و به او زمان برای فکر کردن و تست کردن محصولتان را بدهید ، البته ذکر نکات فروش در این مقاله زمان بر خواهد بود و شما میتوانید در وب سایت پرکاران در قسمت بلاگ وارد قسمت فروشنده  بشوید و از نکات فروش استفاده کنید .

نکاتی برای استفاده کنندگان و خریداران حلوا ارده :

رنگ حلوا های ارده میتواند متفاوت باشد و این تفاوت بخاطر نوع مواد شیرین کننده ی استفاده شده در آن است اگر حلوا به رنگ کارامل باشد  نشان از ترکیب آن با شیره ی میوه ها دارد و انواع سفید حلوا ارده نشان دهنده ی این است که با شکر تهیه شده است .

حتما مواظب باشید که حلوا ارده ایی که خریداری میکنید در بسته بندی سالم باشد , به طوری که هیچ راه نفوذی برای حشرات و هوا وجود نداشته باشد و از خریداری محصولاتی که در محیط بدون پوشش هستند خودداری کنید .

قطعا یکی از راه های داشتن شغل دوم و کار در منزل مناسب برای شما میتواند تولید حلوای ارده خانگی باشد ,  به شرطی که نکات را رعایت کنید ، اگر هم به دنبال ایده های بیشتری هستید میتوانید در سایر قسمت های سایت پرکاران هم مقالات مرتبط بیشتری را مشاهده کنید و هم در بین آگهی های استخدام جست و جو کنید .

دیدگاه بگذارید