شغل و درآمدی جدید از طریق کمک به معلولان

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

حمل و نقل همیشه راهی درآمدزا و در پاره ایی از اوقات شغل دومی مناسب بوده و هست اما در مجموعه مقالات پرکاران , بخش نوکاران قصد ما معرفی ایده های جدید شغلی به شماست پس ما نمیخواهیم در مورد تاکسی های آنلاینی که همه ی ما آنها را میشناسیم , با شما صحبت کنیم , بلکه قصد ما معرفی زیرشاخه ایی جدید از حمل و نقل است برای افرادی که به دنبال ایده ی جدیدی برای شروع یک استارت آپ هستند .
همیشه ایده ها در اطراف ما هستند , شما میتوانید فقط با پیدا کردن نیاز مردم و فراهم کردن خدمتی برای رفع این نیاز , شغل جدید خود را داشته باشید , اگر به دنبال ایده های بیشتری برای داشتن کسب و کار خود هستید میتوانید سایر مقالات پرکاران را دنبال کنید و در کنار مقالات به آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل نیز دسترسی داشته باشید .

آیا از نزدیک با افراد دارای معلولیت یا مشکلات جسمی , آشنایی دارید ؟ این افراد با توجه به مشکلاتی که دارند همیشه برای رفت و آمد و انجام کارهای روزمره همیشه به مشکل برمیخورند زیرا این قشر عزیز برای خریدها یا انجام امور پزشکی وقتی مجبور هستند که به فواصل دورتری نسبت به منزل خود بروند یا اکثر اوقات وسیله ی عمومی مناسبی برای آنها وجود ندارد یا گاهی اوقات بخاطر شدت معلولیتی که دارند اجازه استفاده از خودروی شخصی را ندارد .

راه حل و پیشنهاد ما :
شما میتوانید با راه اندازی استارت آپی برای کمک به این افراد به کسب درآمد بپردازید و در کنار آن نیز به رفع نیاز این افراد بپردازید .

الزامات ضروری :
برای شروع اینکار شما نیاز دارید که ابتدا تعدادی خودروی مناسب مانند ون یا استیشنی مناسب که با وسایل مناسب , مانند : بالابر برای ویلچرها و صندلی های مخصوص و ایمن برای این افراد باشد را تهیه نمایید یا افرادی را استخدام کنید که این خودروها را داشته باشند , زیرا این قشر عزیز خیلی حساس هستند و نباید گونه ایی رفتار شود که حس کنند در حق آنها لطفی یا ترحمی صورت گرفته , پس حدالامکان از وسایل مکانیزه ی جدید استفاده کنید تا این افراد , حس عدم وابستگی بیشتری داشته باشند .
و حتما توجه داشته باشید از خودروهایی استفاده کنید که کمترین میزان لرزش و تکان را داشته باشند تا راحتی بیشتری را برای این عزیزان فراهم کنید .

برآورد هزینه :
هزینه ی یک ون مجهز شده به بالابر ویلچر در آمریکا حدود 10 هزار دلار است .
برای تهیه بالابر های مناسب میتوانید در سایت های ایرانی و بیشتر خارجی به جست و جو بپردازید یا اگر هزینه ی آن را ندارید میتوانید از پل هایی که مخصوص بالا رفتن از ماشین است استفاده کنید .

همچنین شما میتوانید با طراحی یک برنامه یا اپلیکیشن , کسب و کار خود را گسترش دهید و خود را به همه ی افرادی که نیاز به خدمات شما دارند معرفی کنید .

نکته :

سال 1970 شرکت دوج اولین شرکتی بود که از ایده رالف برون مخترع بالابرهای ویلچر استفاده کرد . خود رالف برون یک معلول بود که به این ایده دست یافت .

دیدگاه بگذارید